Ambele componente au un rol esențial în oferirea serviciilor de analiză comportamentală aplicată. Cunoașterea tuturor componentelor va avea ca finalitate oferirea unor servicii eficiente, bazate pe profesionalism, competență și informare corectă.
”În cei 13 ani de la înființarea asociației Autism Voice, centrele, serviciile și echipele noastre de terapeuți au evoluat continuu. Am învățat că managementul corect și standardele de supervizare conduc la performanță, la rezultate foarte bune și la stabilitate.
Prin acest curs îmi doresc să vă ofer cele mai bune strategii de lucru și de supervizare pe care le-am descoperit de-a lungul experienței mele, astfel încât centrele sau serviciile individuale pe care le oferiți să devină repere de profesionalism pentru clienții voștri.
Indiferent dacă vorbim despre centre mici, mari sau de cabinete individuale, pasul cel mai important în dezvoltarea lor constă în stabilirea unor proceduri funcționale și smart, desprinse din analiza comportamentală aplicată, dar și în modul în care sunt realizate evaluările echipei, planurile de intervenție ale copiilor sau soluționarea situațiilor problematice.
Unui centru de terapie trebuie să-i fie întotdeauna asociată eticheta CALITATE.
Din perspectiva de manager al unei echipe mari, de peste 50 de angajați, și a două centre de terapie situate în topul reperelor de profesionalism vă voi ghida pe parcursul programului de curs pentru a înțelege structura de lider al organizației, supervizor al echipei, a vă forma abilități noi și a implementa cu succes un model eficient în centrele voastre.” Anca Dumitrescu