Consultanță centre
Unui centru de terapie trebuie să-i fie întotdeauna asociată eticheta CALITATE.
”În cei 16 ani de la înființare, centrele, serviciile și echipele de terapeuți Autism Voice au evoluat continuu. Am învățat că managementul corect și standardele de supervizare conduc la performanță, la rezultate foarte bune și la stabilitate.
Ne dorim să vă oferim cele mai bune strategii de lucru și de supervizare pe care le-am descoperit de-a lungul experienței noastre, astfel încât centrele sau serviciile individuale pe care le oferiți să devină repere de profesionalism pentru clienții voștri.
Indiferent dacă vorbim despre centre mici, mari sau de cabinete individuale, pasul cel mai important în dezvoltarea lor constă în stabilirea unor proceduri funcționale și smart, desprinse din analiza comportamentală aplicată, dar și în modul în care sunt realizate evaluările echipei, planurile de intervenție ale copiilor sau soluționarea situațiilor problematice.
Din perspectiva de manageri ai unei echipe mari, de peste 70 de angajați și a 3 centre de terapie, situate în topul reperelor de profesionalism, vă vom ghida pe parcursul programului de consultanță pentru a înțelege structura unei organizații care pune în practică proceduri eficiente, formează și supervizează echipe de terapeuți, oferă programe eficiente de terapie și este în continuă dezvoltare.
Scopul final este acela de a vă forma abilități noi și a implementa cu succes un model eficient în centrele voastre.”
- Supervizarea cazurilor, supervizarea echipei de terapeuți și managementul organizației sunt elementele cheie în dezvoltarea și aplicarea intervenției eficiente pentru copiii cu autism și alte tulburări de dezvoltare.
- Cunoașterea în detaliu a tuturor componentelor va avea ca finalitate oferirea unor servicii eficiente, bazate pe profesionalism, competență și informare corectă.
Ce va presupune colaborarea noastră?
Vom face împreună o evaluare a organizației în cadrul căreia lucrați, apoi vom face un plan de acțiune:
Acestea sunt doar câteva dintre aspectele care pot fi abordate în cadrul sesiunilor de consultanță.
Stabilirea colaborării presupune 3 pași inițiali:
- Stabilirea unei sesiuni de consultanță de o oră – costul este 300 lei.
- Completarea unui chestionar de autoevaluare anterior întâlnirii cu consultantul.
Sesiunea de consultanță ce va presupune următoarele:
- Discuție pe baza autoevaluării
- Punctarea aspectelor care considerați că necesită analiză și eficientizare în cadrul centrului dvs.
- Intrebări din partea dvs. în funcție de aspectele pe care doriți să le abordați.
- Stabilirea modalității de colaborare.
În funcție de concluziile în urma sesiunii inițiale de consultanță, se va stabili modalitatea ulterioară de colaborare. Recomandăm o perioada de minim 6 luni de colaborare, astfel încât să putem trece împreună prin toate aspectele de bază care trebuie puse la punct într-un centru ce oferă servicii de analiză comportamentală aplicată.
Modalitatea de colaborare va fi flexibilă, în funcție de nevoile dvs. și ale echipei centrului dvs.
Formular de contact
Hai să lucrăm împreună
Dacă ai întrebări sau nevoie de informații, te rugăm să folosești următoarele date:
Nicoleta Andrei
nicoleta.andrei@abamasters.ro
Program: L – V, 09.00 – 17.00